Penerima Surat

Sunday, July 18, 2010

Kembali ke Segamat.

Ahad dah nak berlalu, maksudnye tak sampai seminggu lagi aku nak menjejakkan kaki ke planet Segamat. Tapi kepulangan ni bukan free....bukan cuti untuk bersantai atau hibernasi....Ni cuti berbayar . Sebab kalau aku terus cuti ...tanpa melunaskan segala bayaran ...aku akan seperti cacing kepanasan kat rumah...tidur terus lena, mandi basah terus banjir, makan sampai obes....sebab risau tahap extreme sgt2....

Setelah aku pikir2 smbil tidur...makan sambil pikir nilah bil2 yg perlu aku bayar.....agak mahal....

1. Redo assignment Draughtmanship (exercise 1,2,dan 3) campur assignment yg baru dapat semalam....haha satu exercise klu korang nak tau bersaiz A2....8x ganda saiz A4...haha....

2. Assignment graphic comunication, walau selasa ni line mati nya, tapi aku tak buat satu lagi pun....kene buat sketching sebanyak 20 pages....jom pikir ramai2....

3. Semua kerja2 tutorial....Math, Kimia, ES, ekonomi, Muet. Kene ciapkan.

4. Ade test math minggu ni....kene buat revision ckit.....

5. Naik cuti , dah nak mid-sem exam....adakah aku sudah bersedia....?

Ade lagi kerja yg menanti....sok lusa dapat lah agaknye.....apepun ni da jadi rutin .....jangan sedih2.....malas leh tapi malas yg betul....iaitu malas nak bukak fb , malas nak tengok kertas tutorial kosong je.....malas tido petang .....hehe....

Yang penting, minggu ni balik Segamat.....my hometown.....


No comments: